dinsdag, december 11, 2007

Hart op de Tong - eindejaarseditie

Gisteren kreeg ik een telefoontje van Luc Demiddele, of ik enkele vraagjes kon beantwoorden voor de eindejaarseditie van 'Hart op de Tong'. Mocht je het vergeten zijn, da's een rubriekje in de plaatselijke (betalende) reclamegazet, Het Kortrijks Handelsblad.
In het begin van dit jaar heb ik daar enkele weken mijn gedacht kunnen zeggen en nu dus nog eens van de Kortrijkse persen rollen.
Voor jullie alvast de primeur:

  1. Wat was het beste wat je in 2007 hebt mogen/kunnen doen of meemaken?

Bij het beste springt er één ding uit, afstuderen met grote onderscheiding in de opleiding Communicatiemanagement, optie PR en Voorlichting aan de HIEPSO. Maar veel tijd om stil te zitten en te genieten heb ik niet gehad want ik begon al op 2 juli met mijn nieuwe job in een PR-bureau in Brussel.

  1. Wat wil je in 2008 zeker niet meemaken of moeten doen?

Ik wil niet opnieuw naar de stembus in 2008. Het wordt stilaan tijd dat 'ze' beseffen dat je niet eenzijdig je wil kan opleggen en je eisen zomaar doordrukken. Het kartel zal zijn eisen moeten inbinden en meer respect tonen voor de andere helft van het land. Want wie gelooft nog in hun goed bestuur?


Geen opmerkingen: