zaterdag, december 23, 2006

Amaai da's rap

'k Ben nog maar enkele maanden aan't bloggen en ze vragen mij al om in de gazetten te schrijven. Nuja, 't is niet dat we 't hier over nationale kranten hebben - niet dat ik daar niet in geraak. Maar het Kortrijks Handelsblad heeft mij gevraagd om gedurende 8 weken deel uit te maken van hun panel voor de rubriek 'hart op de tong'.

Maar in mijn antwoorden zal ik me moeten beperken tot stukjes van 700 tekens (spaties inbegrepen). Omdat ik niet altijd alles in die beperkte ruimte zal kunnen zetten, beloof ik jullie hier op mijn blog een uitgebreide versie te posten. Zo kunnen de mensen die niet van Kortrijk zijn of gewoon geen geld willen verspillen aan een halve reclamegazet toch nog meegenieten!
'k Heb al een eerste vraag gekregen maar 'k laat jullie nog wat in spanning wat mijn antwoord betreft. De vraag krijgen jullie al:
Kortrijk is in 2007 de ‘Stad van de Smaak’. Waar gaan jullie liefst uit eten in Kortrijk? En elders? En wat is jullie absolute lievelingsgerecht. Koken jullie ooit zelf!?
Denk er gerust zelf maar eens over na...

PS: Deze post is inclusief spaties al meer dan 1000 tekens, kwestie van die beperking te visualiseren ;-)

Geen opmerkingen: